74% aptaujas dalībnieku apgalvo, ka iegādājas NFT statusa dēļ
13% aptaujas respondentu minēja, ka iegādājas NFT, cerot nākotnē tos pārdot tālāk.
Saskaņā ar Metajuice metaversas platformas datiem gandrīz trīs no četriem tās platformā esošajiem nemainīgo žetonu kolekcionāriem iegādājas NFT – statusa, unikalitātes un estētikas dēļ.
Lai gan pašreizējie pārdošanas apjomi nav tik augsti kā 2021. gada kulminācijas laikā, telpa joprojām ir noturīga, un lietotāji norāda dažādus iemeslus NFT iegādei.


Paziņojumā, kas nosūtīts Cointelegraph, Metajuice uzsvēra, ka viņu komanda aptaujāja vairāk nekā 6000 NFT lietotāju, lai atklātu pirkumu motivāciju. Aptaujas rezultāti parādīja, ka no pētnieku izklāstītajiem iemesliem galvenie pirkumu iemesli bija izcelšanās un nēsāšana kā savu avatāru.
Turklāt 74% respondentu uzsvēra, ka viņus interesē statusa dēļ, ko tie piešķir. No otras puses, 13% aptaujas dalībnieku norādīja, ka viņi iegādājas, lai nākotnē tos tālāk pārdotu.
Viens aptaujas dalībnieks ar lietotājvārdu “Flexfactor” norādīja, ka unikalitāte un izcelšanās ir iemesli, kas mudina iesaistīties. Sacījot:
“Man patīk tas, ka ir mazāka iespēja sastapt cilvēkus ar tādiem pašiem priekšmetiem kā man. Man patīk būt unikālam un izcelties. Ar NFT, kad redzu kādu citu ar to, tas ir kā solidaritāte.”
Metajuice prezidents Džons Buriss (John Burris) sacīja, ka NFT, kas paredzēti digitālo produktu demonstrēšanai, rada pievienoto vērtību. Pēc Burisa domām, tas veido “kopīgu priekšstatu par statusa tendencēm” metaversā. Cilvēki vēlas, lai viņiem piederētu tiesības uz priekšmetiem, kas palielina viņu uztverto statusu, un tas, kā tie parādās metaversā kā NFT, ir būtiska tā sastāvdaļa,” viņš piebilda.
Saistīti: Dienvidkoreja vēlas būt par metaverse fiziskos mājvietu
Real Vision izpilddirektors un līdzdibinātājs Rauls Pals (Raoul Pal) nesen pauda pārliecību, ka tirgus uzplaukuma ciklos uzrādīs līdzīgus rezultātus kā augstas klases īpašumi. 21. februārī Pals YouTube videoklipā skaidroja, ka tādu nozīmīgu kolekciju kā CryptoPunks un Bored Ape Yacht Club īpašumtiesības jau ir kļuvušas par statusa simbolu kriptovalūtu telpā. Izpilddirektors to salīdzināja ar luksusa automašīnu un māju īpašumtiesībām.